Sunday, November 2, 2014

Szybka metoda na głębokie rysy - Poorboy's World SSR 3 - Rapid method for deep scratches

Nie wiem czy inni właściciele aut szczególnie z ciemnymi lakierami tak mają, ale mnie serce boli jak widzę te rysy na moim aucie.

Czy istnieje jakiś naprawdę skuteczny i tani sposób na pozbycie się wszystkich rys?

Z bardzo płytki ryskami radzi sobie większość past typu K2, G3, XScratch'es, ale pasty te nie radzą sobie niestety z głębszymi rysami - i mam tu na myśli rysy tylko w lakierze bezbarwnym. Tym razem postanowiłem poszukać najsilniejszego dostępnego środka do walki z rysami. Wpadł mi w oko, tani i podobno jeden z silniejszych środków o nazwie poorboys World SSR 3 pasta polerska mocno ścierna.
Szybka metoda na głębokie rysy - Poorboy's World SSR 3, removing scratches from glass, removing scratches from stainless steel, removing scratches from plastic, removing scratches from sunglasses, removing scratches from plexiglass, removing scratches from iphone screen, removing scratches from stainless steel sink, removing scratches from dvd, removing scratches from wood, removing scratches from auto glass, removing scratches from eyeglasses, removing scratches from hardwood floors, removing scratches from car paint, removing scratches from car, removing scratches from stainless steel sinks, removing scratches from corian countertops, removing scratches, heavy duty compound, 3m heavy duty compound, marine 3m heavy duty compound, dewalt heavy duty compound miter saw, dewalt 10 heavy duty compound miter saw, dewalt heavy duty compound miter saw dw713, evercoat heavy duty compound, mothers heavy duty compound, 12 heavy duty compound miter saw, turtle wax heavy duty compound, malco heavy duty compound, heavy duty compound bow, heavy duty rubbing compound, heavy duty cutting compound, heavy duty polishing compound, heavy duty rubbing compound orange peel, swirl remover, swirl remover car, swirl remover meguiars, swirl remover guitar, swirl remover kit, swirl remover pads, swirl remover 2.0, swirl remover review, swirl remover for black paint, swirl remover by hand, turtle wax scratch and swirl remover, wolfgang swirl remover, meguiars swirl remover 2.0,wolfgang total swirl remover 3.0, meguiars swirl remover, best swirl remover for black cars, swirl remover for black cars, 3m swirl remover, swirl remover polish, best swirl remover, POORBOYS WORLD SSR 3 opinie, poorboys world SSR 3 pasta mocno ścierna, Poorboys world SS3 opinia użytkownika, Mleczko polerskie mocno ścierne, jaka mocna pasta ścierna, pasta ścierna którą polecacie, czym usunąć rysy, pasta ścierna do rys, pasta ścierna na rysy





Środek wygląda ten zwyczajnie, natomiast między palcami można wyczuć drobinki ścierne, pomyślałem może być naprawdę dobry i silny. Nie ma czasu na gdybanie, czas środek wypróbować.
Zacząłem spokojnie na miejscu mało widocznym - mała ryska, płytka. Przeciągnąłem parę razy i po rysce nie było śladu. Byłem zdziwiony że tak szybko poszło...

Czas przetestować Poorboys'a World SSR 3 na większym wyzwaniu 

Pacjent, rysa na drzwiach, dość głęboka, wypełniona z nakładem lakierem zaprawkowym. Pomyślałem że sobie ją zlicuje z reszta lakieru ręcznie - nie posiadam polerki mechanicznej.
Po 30minutach kolejnego nakładania pasty ściernej i ścierania, polerowania - poddałem się - być może to przez mój lakier - bo mam jeszcze oryginalny lakier z czasów gdy na auta malowano lakierami chemicznymi, a nie jak obecnie akrylowymi. Niestety nadmiar lakieru zaprawkowego był dalej wyczuwalny pod palcem, chociaż był jakiś postęp bo był mniej wyczuwalny - czyli Poorboys World SSR 3 coś zdziałał.
Jednak od razu zaznaczam że jest to środek raczej do nakładania maszynowego, a nie ręcznego.


Następnego dnia gdy zobaczyłem moje auto byłem w szoku, tam gdzie aplikowałem Poorboys'a world SSR 3, powstała zmatowiała warstwa! Pod kątem widać że lakier w danym miejscu zrobił się matowy. Najprostszym językiem ujmując, miejsca te wymagały polerowania. Na szczęście miałem w domu środek który doskonale nabłyszcza, i po 15minutach szlifowania każdego miejsca które miało styczność z SSR 3, lakier znów zaczął błyszczeć.

Podsumowując… Czy SSR 3 skutecznie usuwa rysy?

Według mnie, NIE, a sam środek walkę z rysami wygrywa tylko po części.
Dlaczego?
Poorboys World SSR 3 testowałem na bardzo płytkich ryskach, gdzie pasta ta radziła sobie z nimi dosłownie w mgnieniu oka, ale z takimi drobnymi rysami poradziłby sobie także inne pasty polerskie! Do walki z większymi zarysowaniami niestety potrzebna jest polerka mechaniczna + druga pasta do uzyskania połysku.

Najlepsze jednak zostawiłem na koniec...

Nawet jeśli spolerowałem np. drobną ryskę, to po dwóch mocnych myciach szamponem aktywnym ryska ta zaczęła być znowu widoczna, czyli cała praca poszła na marne.

SSR 3 tak jest dobrym produktem, ale tylko na bardzo płytkie rysy lub na zastosowanie maszynowe bo ręczne usuwanie rys jest nieskuteczne, lub bardzo małoskuteczne.
Piotr Tester

No comments:

Post a Comment

Popular Posts