Monday, January 25, 2016

Ceramizer do paliwa - znowu dałem się nabrać? część 1 - Ceramizer fuel - I let myself be fooled again?

Postanowiłem dać drugą szanse ceramizerowi.

Tym razem testuje Ceramizer do paliwa.

Poprzednio testowałem ceramizer do silnika. Obecnie testowany ceramizer dodawany może być do diesel'a jak i do benzyny. W moim przypadku jest to beznyna.
Testowałem już na prawdę dużą liczbę środków tego typu i mam swoich faworytów, ale to dopiero kropa w morzu bo chciałbym przetestować najlepiej wszystkie.

additive, additives, ceramizator, Ceramizer, co zrobic, dodatki, fuel additives, fuel cell, fuel efficient, fuel injector, fuel treatment, gas, gas mileage, gas saver, gas treatment, paliwa, paliwo, save fuel, uszlachetniacz do paliwa, ceramizer do paliwa, dodatki do paliwa, fuel additive
Ceramizer do paliwa, uszlachetniacz do paliwa, fuel additive, dodatki do paliwa


Ceramizer do paliwa to podobnie jest ceramizer do silnika to tylko mała biała strzykaweczka w której znajduje się to magiczne "coś". Co to jest z bliska, można zobaczyć tu:

Jak stosować ten uszlachetniacz do paliwa?

Wystarczy wstrzyknąć zawartość do baku i zalać paliwem od 30-50 litrów.
Akurat w moim przypadku zalałem bak benzyną w ilości 35 litrów.

Co chciałbym osiągnąć poprzez zastosowanie tego ceramizera do paliwa?

Zmniejszyć spalanie. Czy mi się uda zobaczymy.
Producent zaleca aby środek utrzymywać w baku przez 1500km, a w razie mocnego zanieczyszczonego układu zasilającego (układ wtryskowy) stosować kolejne dawki aż do przekroczenia 1500km. Ciekawe jak zareagują na to użytkownicy którym samochody spalają ok.20 litrów na 100km? Z reszta moje auto w tym mroźnym okresie jak mu trochę "pocisnę" paliw podobnie, dlatego fajnie byłby gdyby paliło mniej...

Przejdźmy do testu

Pokonałem z ceramizerem w baku 84km - tak wiem dopiero...
Jakie zauważyłem zmiany?
Czy w ogóle są jakieś zmiany?
Bo na stronie ceramizera piszą same pochwalne opinie - wiadomo reklama. Mi nikt za pisanie postów nie płaci, dlatego piszę jak jest naprawdę.

Po 84km muszę stwierdzić:

- samochód odpala identycznie jak przed aplikacją ceramizera do paliwa
- przyspiesza identycznie
- Czy spalanie spadło?
Niestety ale jest identyczne jak przed aplikacją.
Ale żeby nie było że jestem po prostu sceptycznie nastawiony, zauważyłem jakby mój silnik przy zimnym starcie jakby "delikatnie" mniej klekotał. Powiedzmy sobie wprost, na bardzo zimnym silniku przy mocnym mrozie to i każdy silnik benzynowy zaklepie przez 3-4sekundy. U mnie jest podobnie, a raczej jest lepiej bo jakby było ciszej. 
Ale nie chce na razie tego w 100% potwierdzać i muszę wyjeździć najlepiej cały bak z ceramizerem do paliwa aby to sprawdzić.
Jeżeli wyjeżdżenie całego baku da pozytywny - mocno słyszalny, a nie wyssany z palca efekt - to zaaplikuje ceramizer do paliwa po raz drugi.

Niebawem kolejny test z większym przebiegiem...
Ewentualne pytania proszę zadawać w komentarz, odpowiem na wszystkie tak szybko jak się da.

Piotr Tester

 Ceramizer do paliwa - część 2


2 comments:

  1. Hi

    Kiedy przeprowadzisz większy test z większym przebiegiem ???
    Wrzucisz raporty spalania dla porównania ???

    Pozdrawiam
    Artur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć, dzięki za zainteresowanie tematem. Część drugą masz na dole pod postem - czerwona ramka. Drugi post zarazem kończy test ceramizera do paliwa.

      Delete

Popular Posts