Friday, January 22, 2016

Ostrzeżenie. Ten środek czyszczący wtryskiwacze może je zniszczyć? VPS Synpower Fuel Cleaner, Część 2, Warning. This cleaner fuel injectors can destroy them?

Testujemy VPS Synpower Fuel Cleaner

To drugi i ostatni post z testem tego środka do czyszczenia wtryskiwaczy


Pierwsza część testu dostępna jest tu:
Czy działa?
Czy już silnik chodzi normalnie?
Czy podwójna dwa VPS Synpower Fuel Cleaner na wyrządziła szkód silnikowi?
Czy spalanie spadło?
Czy przyspieszenie wzrosło?
Na te pytania udzielę odpowiedzi w poniższym poście, zapraszam do czytania.

Valvoline VPS Synpower Fuel Cleaner w pełnej krasie:
https://www.youtube.com/watch?v=ryWjK_BfBMc

czyszczenie wtryskiwaczy, dodatki do paliwa, fuel additive, fuel additives, fuel injector cleaner, fuel system cleaner, injector cleaner, system cleaner, Valvoline cleaner, VPS Synpower fuel cleaner,
Valvoline VPS fuel cleaner, czyszczenie wtryskiwaczy, czyszczenie układu zasilającego, dodatki do paliwa, fuel additive


Kupując środek firmy Valvoline spodziewałem się pozytywnego rezultatu. Jednak w pierwszych fazach testów środek ten więcej wywołał w moim silniku więcej złego niż dobrego, ponieważ po wlaniu zawyżonej, bo 2x przekroczonej dawki tego środka silnik gorzej odpalał. Domyślam się że to pewnie moja wina przekroczonej podwójnie dawki.
Ale nie zrażałem się tym i dalej testowałem ten środek.
Po kilku dniach samochód już zaczął normalnie lekko odpalać, a wręcz śmiem stwierdzić że jest lepiej jak przed aplikacją Valvoline VPS Synpower Fuel Cleaner'a.
Niestety wypaliłem zalecaną dawkę paliwa z tym środkiem i nie mogę dalej sprawdzać jego skuteczności... ale z ciekawości kupiłem sobie jeszcze dodatkowo jedną buteleczkę VPS Synpower Fuel Cleaner która zaaplikuje w okresie letnim a żeby potwierdzić jego skuteczność.

Czy VPS działa?

Coś musi być na rzeczy, bo najpierw po zastosowaniu środka Valvoline VPS silnik gorzej odpalał, następnie przy końcu testów nastąpiła diametralna poprawa odpalania mojego silnika. Kultura i praca jednostki pozostała bez zmian. Tw, na drugie pytanie myślę już nie muszę odpowiadać.

Czy podwojenie dawki VPS jest/ było dobre dla silnika?

Myślę, że nie. Oczywiście to był mój eksperyment i moje ryzyko, ale na przyszłość będę raczej stosował się do instrukcji obsługi. Z resztą chyba po to producenci takich środków czyszczących po coś te limity stosowania zalecają przestrzegać,

Co ze spalanie, spadło?

Niestety spalanie nie spadło, jestem nawet skłonny napisać że wzrosło... ale nie mogę tego w 100% potwierdzić ze względu zmieniających się warunków atmosferycznych - silnik zimny musi więcej palić i kropka. Kolejny test tego środka przeprowadzę w okresie cieplejszym to wtedy porównam.

Przyspieszenie wzrosło?

Przeciwnie, auto z tym środkiem zrobiło się bardzo ociężałe - prawdopodobnie przez mój eksperyment z przekroczeniem 2x dawki.

Dzisiaj zatankowałem czystej benzyny i samochód wrócił do "życia" - jeśli chodzi o kwestię przyspieszenia. Odpala bez problemowo jak przed aplikacją Valvoline VPS Synpower Fuel Cleaner.

Pytania, proszę zadawać w komentarzach. Odpowiem na wszystkie tak szybko jak to tylko możliwe.

Piotr Tester




No comments:

Post a Comment

Popular Posts