Monday, February 1, 2016

Ceramizer do paliwa - znowu dałem się nabrać? część 2 - Ceramizer fuel - I let myself be fooled again?

Końcowy post z testów ceramizera - uszlachetniacza do paliwa.

Miało mi spaść spalanie..

Redukcja spalanie, bo głównie na tym mi zależało. Jednak czy owe spalanie spadło?
Producent deklaruje redukcje spalanie na poziomie od 2 do 4%. To wartość którą będzie bardzo trudno dostrzec osobom które używają dieseli palących po 5-6 litrów. Nawet jeśli ten ceramizer zdziała cuda i ograniczy zużycie paliwa nawet o 5% to i tak taki posiadać diesel'a pewnie nawet tego nie odczuje.


additive, additives, Ceramizer, dodatki, dodatki do paliwa, duże spalanie, fuel additives, fuel injector, fuel treatment, gas, gas treatment, paliwa, paliwo, uszlachetniacz do paliwa, wysokie spalanie,
Uszlachetniacz do paliwa, uszlachetniacz do benzyny, uszlachetniacz do oleju napędowego, oil additives, ceramizer do beznyny, ceramizer do oleju napędowego


Jak to wygląda w moim przypadku?

Użytkuje samochód zasilany benzyną i dla mnie 4% jest bardzo łatwe do zweryfikowania.
Ceramizer do paliwa zaaplikowałem oczywiście przed tankowaniem, następnie zatankowałem paliwo, w sumie miałem do jakieś 35 litrów.
Wszystko wyjeździłem - tak jak producent przykazał.
Jakie zaszły zmiany w moim aucie benzynowym, które przeze mnie nazywane jest pieszczotliwie "żłopem", bo popija benzynę jak alkoholik. Wiecznie mu mało...
Poprzez zastosowanie ceramizera do paliwa staram się go "leczyć z nałogu" - przynajmniej częściowego.
Mamy okres zimowy który wiąże się z większym spalaniem, dlatego to że mój samochód teraz pali mi o jakieś 4 litry paliwa więcej niż zwykle przymykam oko.
Ok, wrócimy do cermizera do paliwa.
Konkrety.

Środek do skutecznego czyszczenia popychaczy hydraulicznych:
https://www.youtube.com/watch?v=TM8UD0n21W0

Czy spalanie spadło?

Nie, wręcz przeciwnie wzrosło i to nawet o 1 litr. Gdzie w moim samochodzie który palił już naprawdę dużo, kolejny litr to strzał w kolano.

Czy praca silnika się zmieniła?

O dziwo, tak - na plus! Silnik na zimnym starcie zawsze był głośniejszy przez pierwsze 4-5 sekund, teraz ta głośniejsza praca została zredukowana do 2 sekund. Mierzyłem to z zegarkiem w ręku! Plus dla ceramizera do paliwa.

Czy przyspieszenie wzrosło?

Przeciwnie. Teraz gdy jadę np. 120km/h i redukuje bieg w celu wyprzedzenia, samochód stał się jakby bardziej delikatnie ospały. Nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć. Minus - dla ceramizera do paliwa.

Innych rzeczy nie zauważyłem... Żadnych testów mechanicznych nie robiłem, to są moje odczucia i moja prywatna opinia. Ceramizer do paliwa testowałem na moim prywatnym (jak z resztą i resztę środków/ dodatków/ uszlachetniaczy) samochodzie.
Mam nadzieje że tym postem odpowiedziałem na pytania większości użytkowników, czy warto używać ceramizer do paliwa.

W razie pytań, można zadawać je w komentarzach, odpowiem na wszystkie w wolnym czasie.

Piotr Tester

 Ceramizer do paliwa - część 1

oil filter sludge, why you must change oil filter, why you must change oil filter, change oil engine, change oil filter, oil change, sludge oil engine, sludge oil motor, change your oil, dont change your oil


No comments:

Post a Comment

Popular Posts