Monday, March 28, 2016

Mamy sposób na stukające zawory, głośne popychacze. Wynn's hydraulic valve lifter Część 2 - We have a way of knocking valves, noisy tappets

Wynn's hydraulic valve lifter treament concentrat, testujemy środek do czyszczenia popychaczy hydraulicznych.

Inaczej mówiąc jest to środek do czyszczenia " głośnych szklanek".

Po co dbać o "górę silnika"? Syf, nagar który tworzonych jest podczas pracy oleju gromadzi się właśnie głównie na "górze silnika" - zaraz pod pokrywą zaworów. Pół biedy jeśli posiadamy silnik 8V, ale już od silnika 16V klawiatura robi się niezła. Jak taka "zabrudzona klawiatura" potrafi zagrać, wiedzą tylko posiadacze aut z większymi przebiegami lub osoby które nie dbają o systematyczną wymianę oleju.

Wynn's hydraulic valve lifter test, wynn's hydraulic valve lifter opinie, środek na głośne szklanki, stukające zawory, uciszanie silnika, jak uciszyć silnik, głośny silnik, głośne zawory
Wynn's hydraulic valve lifter test, wynn's hydraulic valve lifter opinie, środek na głośne szklanki

Wracając do aktualnego testu...
Jest to druga część a zarazem ostatnia, podsumowująca z testowania Wynn's hydraulic valve lifter treatment concetrat. Przypomnę tylko że dodatek dodaliśmy do oleju w silniku 1.9tdi. Jest to silnik którzy jedni chwalą, drudzy nienawidzą. Ja raczej należę do tych drugich, bo jak widzę jak to wszystko się trześnie, to myślę że zaraz się to wszystko rozleci - jednak taki urok tego diesela.
Silnik 1.9tdi z dodatkiem Wynn's hydraulic valvelifter pokonał ponad 1000km, a dokładnie 1072km.

Jakie wnioski można wysnuć?
Czy silnik się uciszył?
Czy kultura pracy silnika się zmieniła?
Czy spalanie spadło?

Zacznijmy od początku...
Auto testowe, jest autem mojego kolegi który pokonał zalecany dystans - normalnie, jak zwykle używa te auto, po pokonaniu dystansu 1000km przekazał mi swoje auto do tego testu podsumowującego. Jakie są moje odczucia?
Silnik pracuje jakoś inaczej. Stukot diesela jest dalej słyszalny, jak to diesel, ale jest to inny dźwięk bardziej głuchy, przytłumiony - nie potrafię tego jednoznacznie wytłumaczyć, jednak coś się zmieniło. Olej jest tego samego koloru co zwykle - czarny - magia disesela i jego spalania. Od nośnie samego przyspieszenia, to raczej nic się nie zmieniło... dobrze przyspiesza że startu, ale zaraz zapał tego silnika się kończy - czyli standard.
Spalanie pozostało bez zmian - tak twierdzi właściciel.

Spytałem jeszcze czy sam właściciel zauważył jakieś zmiany?

Właściciel - "samochód jakby miał mniejsze przedmuchy czarnych chmur z rury wydechowej przy redukcji biegu z wyższego na niższy".
Podsumowując, ogólnie właściciel jest zadowolony z użycia Wynn's hydraulic valve lifter treatment concentrat, biorąc pod uwagę że delikatnie uciszył jakoś silnik i zmniejszył ilość czarnego dymu z rury wydechowej.

Od siebie jeszcze dodam że dodatek ten kosztuje nie wiele, i gdy nie mamy nic do stracenia, lub niedługo będziemy chcieli zmieniać olej warto ten dodatek do oleju wypróbować.
Ciekawi mnie czy Ktoś jeszcze miał do czynienia z tym środkiem i z jakim skutkiem? Proszę podzielić się komentarzach.

Jeśli ma Ktoś jakieś pytania, można zadawać je komentarzach, odpowiem na wszystkie w miarę moich możliwości...



Piotr Tester

No comments:

Post a Comment

Popular Posts