Tuesday, June 20, 2017

Archoil AR9300 - Luksusowy dodatek do oleju w Lexusie - Luxurious oil additive in Lexus #2

Część druga testu Archoil AR9300

Najdroższego dodatku do oleju... który do testu udostępniła firma http://lejolej.pl/


archoil, Archoil 9300, archoil 9300 review, Archoil 9300 test, Archoil AR 9300 po 3000km, archoil ar 9300 test, archoil ar9300 test, archoil dodatek do oleju, archoil oil additive, archoil opinie,
archoil, Archoil 9300, archoil 9300 review, Archoil 9300 test, Archoil AR 9300 po 3000km, archoil ar 9300 test, archoil ar9300 test, archoil dodatek do oleju, archoil oil additive, archoil opinie, 

Przypomnę tylko że dodatek ten testuje w swoim prywatnym samochodzie Lexus'ie IS200 R6 155km. W pierwszym teście przebieg był można powiedzieć znikomy... a trzeba utrzymać Archoil AR9300 w oleju 6000km. Dla tych co pokonują rocznie ponad 20tyś. km ten dystans wydaje się śmieszny, dla mnie - mieszczucha, który używa samochodu głównie w poruszaniu się po mieście - już tak ciekawie nie jest. Ci którzy czytali pierwszą część tego testu wiedzą że staram się rozwiązać problem inaczej... czyli pozostawiam samochód włączony na biegu jałowym.
Większość producentów podaje że 50km = 1godz. Co to oznacza?
1 godzina pracy silnika na biegu jałowym, jest porównywalna z pokonaniem 50km.

Jak to wygląda w praktyce ze spalaniem?

W Internecie można znaleźć informacje że samochód podczas pracy na biegu jałowym spala przez godz. 1-2litry. I wygląda na to iż mimo sześciocylindrowego silnika, spalanie w moim przypadku na biegu jałowym wynosiło 1,5l na 1godzine (bieg jałowy - wyłączona klimatyzacja).
A ile spaliłbym gdybym mial pokonać w 50km (autostrada do 100km/h)?
Także to sprawdziłem i wychodził mi wynik jakieś 4-4,5litra.
Ekonomiczniej dla mnie jest pozostawianie samochodu na luzie...

Jaki dystans dotychczas pokonałem?

Obstawiam że jest to ponad 3000km - czyli na pewno połowa. Oczywiście pozostało mi jeszcze kolejne 3000km... ale każdego dnia jestem bliżej celu.

Jak zmiany zauważyłem?

- Samochód bardzo lekko kręci... Poprzednio też mu nic nie brakowało, ale teraz jest jeszcze lepiej.
- Stan oleju pozostaje bez zmian. Silnik przed aplikacją Archoil AR 9300 nie spalał oleju, teraz także nie.
- Przyspieszenie... Tu jestem lekko zdziwiony, ponieważ wydaję mi się jakby samochód był bardziej ospały, cięższy przy przyspieszaniu. Ciężko jest mi to określi, ale jest gorzej jak było - ale działa efekt placebo.
- Temperatura silnika... Producent podaje że po aplikacji AR9300 pierwszym objawem rozpoczęcia działa Archoil AR9300 jest lub może być wzrost temperatury. Osobiście, bacznie obserwująć wskaźnik temperatury nie zauważyłem aby kiedykolwiek wzrósł ponad połowę, jednak to co udało się zaobserwować to częstsze włączanie wentylatora chłodnicy - i nie jest to spowodowane wzrostem letniej temperatury. Po prostu silnik, jakby szybciej się nagrzewał...
- Praca silnika... Czy silnik pracuje ciszej? Ciężko jest mi powiedzieć... bo trudno uciszyć coś co jest i tak już bardzo ciche...
- Spalanie... Jest lepiej, znacznie lepiej, ale... z oceną poczekam na zakończenie testu.

Niebawem kolejne posty... mam nadzieje że do tego czasu uda mi się zamknąć te 6000km.
Piotr Tester

No comments:

Post a Comment

Popular Posts